at-ta'aruf

My photo
Salam muwajahah silmiah. Sekadar mengambil ruang medan dakwah untuk mencetuskan pandangan dan berkongsi maklumat untuk manfaat bersama. Di lahirkan di Tawau Bumi Peladang. Masih lagi menuntut ilmu sebagai persiapan menjadi aktivis dalam membantu menyuburkan syiar Islam yang kini mempunyai harapan besar untuk kembali gemilang. InsyaAllah.

Chelsea Juara FA Cup

| Saturday, May 30, 2009 |

Penantian selama dua tahun akhirnya membuahkan kejayaan buat Chelsea yang telah mengalahkan Everton 2-1 malam tadi. Saya merupakan antara penyokong setia kelab ni turut berasa lega dengan kemenangan merangkul satu-satunya piala musim ni. Cukuplah walaupun satu je, musim depan boleh tambah lagi.


Pasukan Everton yang telah menyingkirkan pasukan yang boleh lah dikatan kuat jugak, MUsuh, terpaksa menggigit jari apabila dikecewakan Chelsea melalui jaringan menarik drogba dan lampard walaupan berjaya memberi sainga pada minit pertama je... Penyokong MUsuh sekali lagi kecewa kerana pasukan pilihan mereka pada tersebut tidak mampu menyaingi kehebatn Chelsea (belum pun sembuh kecewa dimalukan barcelona di Rome huhu).


Terdetik di hati, bilakah negara Malaysia ni mempunyai kelab yang mampu menyaingi kelab eropah yang lain. Ternyata kelab negara luar lebih diminati kerana mampu menyajikan permainan bola yang menarik. Mereka diminati hanyalah kerana mutu persembahan dan skill yang menarik, samalah seperti kelab kesanyangn ni hehe.


Chelsea Flying High!!!









0 comments:

Petunjuk Sepanjang Jalan : Terjemahan Quran Flash





Twitter

Usahawan Muslim

Produk Score A

Powered By Blogger

Pengunjung Budiman

hadirnya sahabat

Curahan Rasa

Mesti Lawat

isu terkini