at-ta'aruf

My photo
Salam muwajahah silmiah. Sekadar mengambil ruang medan dakwah untuk mencetuskan pandangan dan berkongsi maklumat untuk manfaat bersama. Di lahirkan di Tawau Bumi Peladang. Masih lagi menuntut ilmu sebagai persiapan menjadi aktivis dalam membantu menyuburkan syiar Islam yang kini mempunyai harapan besar untuk kembali gemilang. InsyaAllah.

Ekslusif : Chelsea Beat MU di Old Kerepot!!!

| Saturday, April 3, 2010 |



Usai perlawanan disebut2 sbg Clash of Titans, kesombongan fans2 MU akhirnya sirna di kandang sendiri. Kat bawah ni antara alasan2 bongok dan tak puas hati serta alasan orang sekolah low class :


"Hekele,bolehlah chelsea menang tak der rooney...kalau ade rooney,seratus gol die skor semalam beb.!"


"Gol drogba offsaid la sial,ref cam gampang !!!! mankayu main best ape....!!!!"



"Match epl masih ade 5 game lagi, chelsea hanya bernasib baik sahaja duk atas"



Dan di bawah ni pula jawapan best,terbaik,cool,bijak serta jawapan orang masuk Universiti gred tinggi A Plus :


"Kekuatan team berdasarkan teamwork dan bukannya individu.Chelsea dah ditakdirkan untuk menang semalam.Semalam player2 mankayu main cam budak tadika yang rabun jauh.So kalau ade Rooney ker,Messi ker,it is useless beb,dah memang nasib manyur kalah"


"Anelka clearly dijatuhkan oleh Neville di kotak penalti dan gol Macheda jelas kita nampak bola terkena pada tangannya dan Mike Dean seorang referre yang "bijak" dan fair.!"


"Memang match epl tinggal 5 je lagi, tapi kalau chelsea menang semua 5 match tu,semuanya tidak berguna lagi kepada team Gunners n Red Devils... Wenger n Fergie.sila try next season plak erk..."

KEEP THE BLUES FLAG FLYING HIGH!!!




7 comments:

amalmeor said...

tapi match smalam mcm kurang menyengat je tho pasukan yg main quite hebat~hehehe

TUKANGSERU said...

Dah terbukti sapa main lagi baik... bermain di tempat lawan memang sukar namun true champions menyerap tekanan dengan baik, akhirnya menang! :)

amalmeor said...

hahaha...imagine if drogba tidak bermain smalam tp rooney ada.how was it?adakah the blues still "flying high" atau sebaliknya?
nota lutut:im not MU's fan ye...

TUKANGSERU said...

Ada pa dengan Rooney or shrek??? Final Community Shield, roony main tp Chelsea menang,.. Match pertama di Stamford Bridge, roony main juga, tapi Chelsea menang 1-0... Takda maknyanya dengan Shrek main ke tak hehe

amalmeor said...

iyelah...bak kata anda,kemenangan sesuatu permainan bkn bgantung pd individu kan...chelsea mkin menyinar and MU smakin pudar@malap

TUKANGSERU said...

pa pun bola kan bulat, macam2 ble berlaku...tp utk kali ni memang layak la fans2 chelsea mcam kami utk bgembira:) itu jak...tak bermakna perlawanan chelsea hebat n MUsuh lemah... harp2 perform chelsea pas ni sentiasa maintain hehe

amalmeor said...

yela,bola mmg bulat.ada ke bola bentuk laen?bergumbira la...xslah pun.hehehe

Petunjuk Sepanjang Jalan : Terjemahan Quran Flash





Twitter

Usahawan Muslim

Produk Score A

Powered By Blogger

Pengunjung Budiman

hadirnya sahabat

Curahan Rasa

Mesti Lawat

isu terkini